Strona główna

startAktualnościO przedszkoluProgramZajęcia dodatkowePlan dniaKim jeste�my?PytaniaGaleriaKarta zgłoszeniowaKontakt

Dożynkowa

DZIEŃ DZIECKA W ENTLICZKU
28.05.2010.
zoo.jpgW przededniach Dnia Dziecka wybraliśmy się z naszymi Przedszkolakami z okazji ich Święta do Mini Zoo w Leonowie. Wszystko zaczęło się wczesnym rankiem, a zakończyło późnym popołudniem. Dwoma autokarami dotarliśmy na miejsce, gdzie mieliśmy okazję spotkać się konikami (jeden z nich grał nawet w filmie "Ogniem i mieczem"), strusiami, kangurkami, żółwiami, bocianami, lamami, osłami, pawiem, wielbłądem, afrykańską krówką, dzikimi świnkami. Dzieci mogły posłuchać historii o życiu zwierząt, a nawet potrzymać prawdziwe strusie jajo. Po zwiedzaniu wkroczyliśmy na plac zabaw z dmuchanymi zamkami. I tutaj był prawdziwy raj :) To najlepszy dzień w moim życiu, nie wracamy - to słowa, które bez przerwy było słychać. Kiedy po prawie godzinie, Przedszkolaki zaczęły opadać z sił, udaliśmy się na kiełbaski z ogniska. Posileni zrobiliśmy jeszcze zdjęcia w krainie dinozaurów i przeszczęśliwi wróciliśmy do Przedszkola. To był wspaniały Dzień jak przystało na tak wyjątkową okazję. Zobacz zdjęcia... zoo , dmuchane zamki , w paszczy dinozaura

DZIEŃ MAMY I TATY W GRUPIE PUCHATKI
27.05.2010.
mpuch10.jpg27 maja br. Puchatki zaprosiły swoich Rodziców w podróż po kontynentach. Tam gdzie zawitali, tam były piosenki, życzenia i tańce. Wszystko zaczęło się w afrykańskim plemieniu, następnie oglądali przygody na dzikim zachodzie, potem Rodzice zagościli w Azji i Europie. Spotkali tam chińczyków, indian i kowbojów, a także włochów, hiszpanów, którzy zabawnie prezentowali swoje kraje. Dzieci bawiły się świetnie, a zaproszeni goście czasami ocierali łzy ze śmiechu oglądając przezabawne historie. Na zakończenie dzieci zaprezentowały rock and rolla, cha-cha oraz sambę. Wszystko zakończyło się wręczeniem przygotowanych prezentów i słodkim poczęstunkiem. Zobacz zdjęcia...

DZIEŃ MAMY I TATY W GRUPIE TYGRYSKI
26.05.2010.
mtyg10.jpg26 maja br. grupa najstarszych dzieci - Tygryski, zaprosiła swoich Rodziców do Przedszkola na przedstawienie z okazji Dnia Mamy i Taty. Przedszkolaki zabrały swoich najbliższych w podróż do krainy bajek, podczas której tańczyły, śpiewały piosenki - nawet indywidualnie, składały życzenia, a przede wszystkim pokazywały jak bardzo kochają swoich Rodziców. Przygotowały z tej okazji mnóstwo prezentów, a ich inwencja i zapał były tak ogromne, że niektóre z dzieci oprócz naszyjników dla mam, stojaczków na zdjęcia dla tatusiów, przygotowały po kilka laurek z okazji tego święta. Uroczystość zakończyła się słodkim poczęstunkiem, rozmowami i uśmiechami. Dla wszystkich Rodziców jeszcze raz - samych dobrych dni ze swoimi dzieciakami :) Zobacz zdjęcia...

DZIEŃ MAMY I TATY W GRUPIE SŁONECZKA
24.05.2010.
m_slo10.jpg24 maja br. na zaproszenie Słoneczek, pojawili się w Przedszkolu ich Rodzice. Z okazji nadchodzącego Święta - Dnia Mamy i Taty, Przedszkolaki przygotowały przedstawienie pt. "W świecie bajek". Bajkowe postacie złożyły swoim kochanym Rodzicom mnóstwo życzeń zawartych w wierszykach, rymowankach i piosenkach. Dzieci przekazały dzisiaj dużo szczęścia swoim najbliższym, co dało się zauważyć w im uśmiechach. Na zakończenie Słoneczka zaprosiły Rodziców na słodki poczęstunek, który... w większości same skonsumowały :) Przygotowane prezenty powędrówały również do rąk Rodziców, a mamusie dostały od swoim dzieci piękne, czerwone róże. Zobacz zdjęcia...

WYCIECZKA SZLAKIEM LUBELSKICH LEGEND
13.05.2010.
legendy.jpg13 maja br. był niezwykłym dniem dla naszych Przedszkolaków. Długo wyczekiwana wycieczka na Zamek Lubelski połączona ze zwiedzaniem Starego Miasta miała miejsce właśnie dzisiaj. W ramach poznawania kultury, a w tym historii, architektury, legend swojego miasta wyruszyliśmy na niezywkły szlak pod okiem dwóch przewodników PTTK. Trasa wiodła przez Bramę Krakowską, Trybunał Koronny ze zwiedzaniem wnętrz, obok Wieży Trynitarskiej, Archikatedry Lubelskiej ze zwiedzaniem, Bazyliki oo. Dominikanów ze zwiedzaniem przez Plac po Farze, magiczne zaułki lubelskiej starówki aż po Zamek. W trakcie wycieczki dzieci poznawały niektóre z legend naszego miasta, ale najbardziej wyczekiwały na wejście na Zamek. Po obejrzeniu dziedzińca ruszyliśmy w poszukiwaniu śladów Czarciej Łapy, oglądaliśmy z uwagą eksponaty muzealne. Dzieciom najbardziej spodobały się rycerskie zbroje oraz chińskie porcelanowe ruchome lalki. To był intensywny dzień, pełen wrażeń - wróciliśmy do Przedszkola zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. A w entliczku czekał już na nas pyszny obiad... Zobacz zdjęcia...

METODA PROJEKTU - WSPÓŁPRACA Z UMCS
03.05.2010.
projekt.jpgW dniach 26-30 kwietnia 2010 r. nasze Przedszkole gościło studentów V roku Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej UMCS realizujących przedsięwzięcie w oparciu o metodę projektu o nazwie "Budowanie własnej wartości" pod nadzorem dr Jolanty Andrzejewskiej.
W tym okresie realizowane zajęcia dotykały zagadnień: "jak mnie widzą koledzy", "moje zainteresowania", "moje mocne strony", "zmieniam się", "jestem twórcą". Dzieci miały okazję każdego dnia spotykać się z kilkoma nowymi osobami, aktywnie i mądrze spędzać z nimi czas. Odbyło się również spotkanie się z malarką i muzykiem. To był naprawdę pasjonujący tydzień dla naszych Przedszkolaków. Zobacz zdjęcia...

««  start « poprz. 1 2 nast.  » koniec »»